مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:252024-01-05سياسي

تایید صلاحیت 58 نفر از  داوطلبان انتخابات مجلس در بهار و کبودراهنگ


رییس حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ از تایید صلاحیت 58 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این دو شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ از تایید صلاحیت 58 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این دو شهرستان خبر داد.

مجتبی فیض اللهی با اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیات نظارت استان همدان در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ گفت: از81 داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ ، 58 نفر تایید صلاحیت،17 نفر رد صلاحیت، چهار نفر عدم وجود شرایط ثبت نام و دو نفر نیز انصرافی وجود دارد.

فیض اللهی ادامه داد: داوطلبانی که صلاحیت آنها تأیید یا احراز نشده، به مدت سه روز از 17 تا 19 دی ماه برای اعتراض فرصت دارند و بر اساس جدول زمان بندی، این اعتراض ها توسط شورای نگهبان به مدت یک ماه تا 19 بهمن بررسی مجدد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بها ، فیض اللهی خاطرنشان کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری 11اسفند 1402برگزار می شود و حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 58 نفر از  داوطلبان انتخابات مجلس در بهار و کبودراهنگ

تایید صلاحیت 58 نفر از  داوطلبان انتخابات مجلس در بهار و کبودراهنگ